Julia -

Om sara:
Tänkte ta och berätta lite om mina vännina, kollega, skolkamrat, bästavän. Hon heter Sara Jonsson och kan ibland vara väldigt trögfattad, nästan så att man blir irriterad. Jag har jävligt högt temprament och dåligt tålamod och hatar när folk inte förstår vad jag menar osv. därför förstår jag inte hur jag och Sara kan ha blivit så bra kompisar eftersom att innan sara förstår kanske man måste berätta vissa saker för henne ungefär 3-4 gånger innan hon förstår. Hon bor i rågsved och berättar väldigt ofta om saker som har hänt i rågsvedsskolan. Sara är 15 år, snart 16. hon fyller år 26 februari. Ibland kan hon bli lite bortskämd utav sin mamma men det gillar vi. Hennes favorit dricka är både fanta och cola och det vet jag genom att vi brukar äta på mcdonalds väldigt ofta och det gillar vi. hare gött!

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0