Sara - Fakta om Julia

Om Julia:
Julia är en underbart vacker tjej på snart 16 vintrar/höstrar. Hon är alltid glad och skrattar åt mina skämt även fast ingen annan gör det. Hon kämpar hårt i skolan och ska söka in till Fordon & transport på gymnasiet för att bli lastbilschaufför, tuff tjej. Hon har dåligt temperament och blir lack om man inte hör vad hon säger, om datan är seg slår hon på tangentbordet så att det blir förstört. Hon skriker och en gång grät hon när hon inte fick cigg. När hon blir arg smäller hon i dörrar och tar soffan och slänger in den i väggen. Annars är hon bra, det är anledningen till att hon inte har några vänner precis som mig.

Jag och Julia har kännt varandra i två år snart och går i samma klass.

Julia gillar mysiga hemmakvällar framför fönstret med en påse godis och bara njuta utav livet, men hon gillar även att umgås med mig.

Hon bor i Fagersjö men hon bor också i Falun med hennes pappa dit vi brukar åka på helgen och åka skidor, cykla, dricka Trocadero, gå till Willys, kolla film, paddla i floden, gå på stan, plocka svamp, gå långa skogspromenader och massa andra saker.

Julia är en otroligt snäll tjej som man alltid kan lita på, hon ställer upp i alla lägen och finns alltid vid min sida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0